نکاتی درباره نگهداری از ماشین لباسشویی پاکشوما

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

اشتراک این پست :

برای همه ما پیش اومده که یه وقتایی ماشین لباسشوییمون خراب شده ، خوب در این مواقع باید چی کار بکنیم؟ تکلیف لباسهای کثیف چی میشه؟ تصور شستن لباس با دست دیگه زیاد قابل قبول نیست اگر شما از ماشین لباسشویی پاکشوما خودتون درست استفاده نکنید واقعیت اینکه این تصورات سخت به واقعیت تبدیل میشه و ممکنه چند روزی رو بدون ماشین لباسشویی بمونید. تو این مقاله بهتون توضیح میدیم و یه سری نکات بابت نگهداری از ماشین لباسشویی پاکشوما رو باهاتون در جریان میزاریم.

نکات نگهداری از ماشین لباسشویی پاکشوما

۱.هیچ وقت یک ماشین لباسشویی پاکشوما رو بیش از ظرفیت اون پر نکنید ماشین لباسشویی ها ظرفیت های مختلفی دارند. و حتماً قبل از اینکه بخواهید لباس را پر کنید توی مخزن حتما باید بدونید که ماشین لباسشویی شما چند کیلویی هست و چقدر باید داخل مخزن لباس پر کنید.
۲. بهتون پیشنهاد میکنیم ماشین لباسشویی پاکشوما خودتون رو هر از چند گاهی با آب داغ بشویید چطوری؟ هر چند وقت یکبار اون رو خالی با آب داغ و مواد شوینده که همیشه استفاده میکنید روشن کنید و اجازه بدید که چند دقیقه ماشین لباسشویی تون خالی با آب داغ و مواد شوینده در حال چرخش باشه.
۳. یکی از مهمترین نکات اینه که خیلی‌ها فکر می‌کنند که لباسشون همیشه با آب داغ درجه بالا ، شستشو بدن لباس هاشون تمیز تر میشه ! ایده تقریباً درسته ، اما با حرارت بالا توی ماشین لباسشویی پاکشوما کمتر استفاده بکنید اینطور مواقع ماشین لباسشویی تون انرژی زیادی مصرف میکنه و طول عمر دستگاه را هم قطعاً کم میکند سعی کنید آبکشی لباس هایی که نیاز به آب داغ نداره رو با درجه حرارت پایین انجام بدید و از برنامه‌های با حرارت بالا فقط در مواقعی که خیلی نیاز دارید از اون درجه حرارت بالا استفاده بکنید.
۴. یکی دیگه از نکته‌ها اینه که محفظه کشویی که مواد شوینده خودتون رو داخل اون میریزید ، هرچند وقت یکیار تمیز کنید چون پودر لباسشویی اگه مدت زیادی داخل سینی ماشین لباسشویی شما بمونه باعث رسوب و ایجاد مواد سخت داخل ماشین لباسشویی میشه!
تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما
۵. شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بعد از مدتها ماشین لباسشویی شما دیگه مثل قدیما تمیز نمیشوره ولی همچنان داره کار میکنه خب اینطور مواقع مشکل پس چیه؟ به احتمال زیاد اینطور مواقع رسوبات و یا باکتری در لوله های ماشین لباسشویی پاکشوما شما به وجود آمدن در چنین مواقعی حتماً برای اینکه زودتر از دست این رسوبات و باکتریها راحت شید با متخصصان شرکت تعمیر کن تماس بگیرید.
۶. بهتون پیشنهاد میکنیم حتما موقعی که لباس هارو داخل مخزن میندازید و میخواین دکمه روشن رو بزنید دستگاه را در بهترین حالت تنظیم کرده باشید دستگاه های ماشین لباسشویی هوشمند انواع مختلفی از لباس های پنبه ای ،  حساس  ، پرده  ، بچه و غیره رو می شورن. یادتون باشه بهترین حالت برای شستشو دفت به نوع جنس لباس های شماست و سعی کنید بهترین حالت رو برای جنس های لباس خودتون استفاده کنید مثلا اگر لباس شما پشمی هست روی حالت پشمی بزارید. چون اگر این نکته را رعایت نکنید باعث ایجاد تکان های شدید در ماشین لباسشویی شما میشه و این تکان ها قطعاً باعث آسیب زدن به قطعات داخلی موتور ماشین لباسشویی پاکشوما های شما خواهد شد.
ما بهتون توصیه می کنیم هر ۶ ماه یکبار با متخصصان تعمیر کن تماس بگیرید تا تیم ما یک بازدید در منزل شما داشته باشیم و مطمئن شوید که هیچ مشکلی برای ماشین لباسشویی پاکشوما شما وجود ندارد.
اگر خیلی وقته که دنبال یه تعمیرکار خوب برای ماشین لباسشویی پاکشوما خودتون  میگردین به نظر ما دیگه فعلا صبر کنید ، تیم تعمیر کن فقط روی سه دستگاه کار می کنه ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی و یخچال و به صورت تخصصی فقط روی این سه لوازم کار می کنیم پس میتونید با خیال راحت کارتونو به ما بسپارید.
یادتون باشه سرویس‌های دوره‌ای هزینه اضافی نیست بلکه با این کار میتونید عمر دستگاه خودتون رو دو برابر بکنید پس یه جورایی دارین روی لوازم خانگی خودتون سرمایه گذاری میکنید.
تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما
بعضی از مدل های ماشین لباسشویی پاکشوما ارور رو به شما نشون میدن و زمانی که شما ارور رو میبینید به راحتی میتونید ببینید که مشکل از کجاست مثلاً علت ارور e33 در ماشین لباسشویی پاکشوما اینه که قطعات مشکل دارند و یا از دستگاه شما درست استفاده نکردید و باعث بروز ارورe33 شده .وب سایت پاکشوما
بعضی مواقع شما با ارور PE توی ماشین لباسشویی پاکشوما رو به رو میشین، این ارور ماشین لباسشویی پاکشوما نشانه خرابی هیدروستات وسیله شما هستش.
اما یک سری اشتباهات رایج وجود دارد که ممکنه به ماشین لباسشویی شما آسیب برسونه و عمر وسیله رو کاهش بده ، ما در ادامه این مطلب به صورت لیست چند عدد از اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی پاکشوما رو برای شما نوشتیم:
۱. هیچ وقت پشت سر هم از دستگاه ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
۲. هیچ وقت لباس های گلی رو با ماشین لباسشویی نشورید.
۳. خیلی‌ها به جای استفاده از سبد لباس کثیف ، لباسهای کثیف خودشون رو توی ماشین لباسشویی نگهداری می کنند تا هر وقت که وقتش بشه مثلاً چهار روز دیگه یا ۵ روز دیگه اون رو بشورن به هیچ وجه این کار را نکنید و همیشه اجازه بدید که بعد از شستشو همیشه ماشین لباسشویی شما خالی بمونه.
۴. پتو با ماشین لباسشویی نشورید حتی اگر ظرفیت اون رو داره.
۵. اگر لباس هایی دارید که زیپ دارند زیپ های اونا رو باز نزارید و زیپ ها رو ببندید.
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما تعمیر کن در شرق غرب شمال و جنوب تهران آماده سرویس دهی به صورت تخصصی برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکار مجاز در محل می باشد.
واقعیت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به دانش تجربه و از همه مهم تر مهارت فنی  زیادی نیاز دارد.
اگر نیاز به یک تعمیرکار مجاز در محل برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما خود دارید همین الان با شماره بالای این صفحه که به صورت اتوماتیک است تماس بگیرید ما با شما هماهنگ می شویم و یک قرار حضوری در منزل شما فیکس میکنیم و بعد از اعلام هزینه شروع به کار می کنیم و ۶ ماه تمام خدمات و قطعات ما گارانتی دارد پس با خیال راحت می توانید از خدمات ما در سراسر تهران استفاده کنید.

بهتره از خدمات تعمیر کن استفاده کنید یا اینکه از نمایندگی پاکشوما کمک بگیرید؟

در صورتی که از گارانتی وسیله شما هنوز باقی مانده است حتماً از نمایندگی پاکشوما کمک بگیرید اما اگر مدت زمان زیادی است که از گارانتی لباسشویی پاکشوما شما گذشته است همین الان می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت ماشین لباسشویی پاکشوما شما را با گارانتی ۶ ماهه تعمیر کنیم.

چرا تعمیر کن برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما 

ما از قطعات اصل و اورجینال برای ماشین لباسشویی پاکشوما شما استفاده می کنیم ، ما به شما فاکتور ریز تعمیرات و هزینه ها را ارائه میدهیم ،خدمات ما گارانتی دارد هزینه های مقرون به صرفه داریم و مطابق با نرخ اتحادیه کار می کنیم.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تعمیر کن چقدر است؟ 

قطعاً با توجه به ایراد موجودی که در ماشین لباسشویی پاکشوما وجود دارد می‌تواند ارقام مختلفی برای اعلام باشد ، اما یکی از مهمترین نکاتی که باعث کاهش هزینه شما خواهد شد این است که تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل شما قطعاً با نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی محاسبه می شود.

آخرین مطالب آموزشی

تماس بگیرید